vrijdag 22 augustus 2014

14 dagen


'Become friends with people who aren't your age. Hang out with people whose first language isn't the same as yours. Get to know someone who doesn't come from your social class. This is how you see the world. This is how you GROW.' 

Het duurt niet meer zo lang of ik vertrek al naar Frankrijk. Ik kan zeker zeggen dat de tijd voorbij vliegt! Ik krijg er steeds meer zin in, maar vind het ook steeds spannender worden en word toch stiekem ook steeds zenuwachtiger. Ondertussen zijn er ook andere AFS'ers al vertrokken naar hun gastland en als ik hun foto's en blogs lees, dan ben ik er wel klaar voor om ook zo'n avontuur te gaan beleven.
Mijn gastfamilie is op dit moment op vakantie en ik heb ook nog geen verder contact gehad, maar voordat ik vertrek spreek ik ze zeker weten nog wel een keer. Ik kijk er heel erg naar uit om hen te ontmoeten.

Ondertussen spreek ik veel af met mijn vriendinnen. Shoppen, kletsen, film kijken en uitgaan! Ik geniet nog echt van mijn tijd hier met mijn vriendinnen en weet zeker dat ik ze ook ontzettend erg ga missen volgend jaar.

Maar voor nu heb ik nog twee kleine weekjes dat ik bij mijn ouders en vriendinnen kan zijn en ga die tijd dan ook volledig benutten!

Liefs,
Annick

Geen opmerkingen:

Een reactie posten