donderdag 4 september 2014

Morgen!!

Jaaa! Eindelijk! Waar ik sinds mijn eindexamen op heb zitten wachten is eindelijk zover! Morgen om half tien precies, vlieg ik richting Frankrijk! De laatste week hier in Nederland is echt onwijs snel voorbij gegaan. Echt letterlijk 'voorbij gevlogen'. Mijn laatste week in Nederland zag er als volgt uit:

Vrijdag (29 augustus) heb ik mijn afscheidsfeest gegeven voor mijn lieve vriendinnetjes! Het was heel erg gezellig om nog even met zijn allen bij elkaar te zitten! En ik blijf erbij: ik ga ze allemaal heeeeel erg missen!!
Ik heb mijn laatste zaterdagavond in Nederland super leuk afgesloten met Lucky (discotheek in Rijssen, voor de mensen die het niet kennen). Het was heel erg gezellig met mijn vriendinnen (opnieuw haha).
Zondagavond ben ik met papa, mama, Jasper, opa en oma uiteten geweest om eigenlijk het een soort van te vieren dat ik een jaar naar Frankrijk ga. Het was leuk om nog even met zijn zessen iets te doen en het eten was heerlijk!!
Op maandag ben ik verder gegaan met mijn koffer in te pakken en kwam erachter dat ik toch aardig veel mee (moet) nemen. Voor de rest heb ik een beetje bankgehangen. Al mijn vriendinnen zijn ondertussen weer naar school, dus er was helaas niemand op mee af te spreken.
Dinsdag de laatste aankopen gedaan die ik nodig had in Deventer stad en tegelijkertijd afscheid genomen met een laatste ijsje bij de Talamini :) 's Avonds nog ff naar Utrecht gereisd om nog gezellig te dineren met mijn nichtjes. Het grappige is dat we al meer dan een jaar hadden afgesproken om een keer wat met zijn vieren te doen. En nu hadden we dan gelukkig nog net een datum kunnen vinden voor mijn vertrek.
Woensdag moest ik naar de gemeente toe om me uit het register te laten schrijven van Deventer. Ik ben dan nu ook geen burger meer van Deventer. 's Avonds kwam mijn lieve vriendinnetje Naomi nog langs om afscheid te nemen. Ik moest bij dit afscheid al huilen, dus ik verwacht morgenochtend op Schiphol echt een waterval aan tranen...

En ondertussen is het alweer donderdag en vertrek ik dus morgen!! De koffers zijn bijna gepakt (het past allemaal net!) en ik moet vanmiddag alleen nog afscheid nemen van mijn opa en oma. Voor de rest is vandaag echt een loze dag, eerder gezegd een wacht-dag voor vertrek.

Dit is mijn laatste blog-post vanuit Nederland (best een raar idee vind ik dat)! Ik wil iedereen heel veel succes wensen op school, werk etc. en tot volgend jaar!!

Liefs en à bientôt,

Annick

''Never say goodbye,
because saying goodbye
means going away and going away
 means forgetting.''
 - Peter Pan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten